29 Ekim 2014 Çarşamba

BANA HİÇ SENİ SEVİYORUM DEMEDİN-EVRİM MİLASLI




     Sevgili Evrim Milaslı devasa bir incelik gösterdi. Okumayı çok istediğim kitabını imzalayıp gönderdi. Ben de hevesle okumakta olduğum kitapların arasına kattım. Kitabın kapağındaki küçük açıklama daha da heveslendiriyor insanı
    Bir sabah uyandığında hayatının asla eskisi gibi olamayacağını anlayan 19 yaşındaki Merve'nin unutulmaz hikayesi... 
   4 günde bitirdim 'bana hiç seni seviyorum demedin'i . Aslında meşguliyetler olmasa çok daha önce bitecek bir kitaptı.



   Bu kitabi neden daha önce kendim keşfetmediğime yakınıyorum öncelikle. İnstagramdan İpek Gaye Özmansur önerdi bana bu kitabı. Onun vesilesiyle sayın ve çok sevgili Evrim Milaslı tanıştım. Sonra da Allah'a şükür kitabıyla tanıştım. Gerçek yaşanmışlıkları kaleme dökerek buyuk bir cesaret örneği gösteriyor yazar öncelikle. İçimizden bizden bir kitap olma yönünde bir numaralarda. 5. Sayfasında bulamazsanız kendinizi 60.sayfa da buluyorsunuz. 150 de göremeseniz kendinizi 250 de " Aa ben ! " diyorsunuz.


     Hepimizin basına gelebilecek bir gerçekle başlıyor kitap. Kanserle...Bir ailenin kanserle mücadelesini ve bu hastalıkla yasamaya çalışmasını anlatıyor kitap. Ailenin diyorum çünkü kanser olan babaları olsa da bununla yasamaya çalışan her yönden psikolojik ve fizyolojik olarak etkilenen tüm aile oluyor. Kolay şeyler yaşanmıyor. Kitapta yoğun bir duygu sömürüsü olmaması beni en mutlu eden yönü. Bazı kurgu kitaplar var ki bu hastalık ve duygusal yoğunluğu son raddeye kadar kullanılıyor ama bu kitapta insancıl tepkiler yer alıyor. Hepimizin vereceği tepkiler. Hepimizin yaşayacağı şeyler.

     Kitabin belki de ikinci kısmı diyeceğim kayıp sonrası ailenin kendini iyileştirmeye çalışmasına ve karakterimiz Merve'nin hayatinin aşkını bulmasına ayrılıyor. Burada da gene çok eğlenceli bir anlatım söz konusu. Anlıyorum ki Evrim Milaslı bir de romantik komedi tarzı yazsa çok da basarili olur,tadından da yenmez.




      Çok etkilendiğim bana çok iyi gelen bir kitap oldu. Uzun zamandır kitaplarda hissetmediğim gerçekliği buldum bu kitapta. Önce yazara hayran oldum sonra beni okuyucu olarak hayatına bu kadar dahil ettiği için öyle sevdim ki kitap boyunca onunla arkadaş oldum. Gerçekten derinden tavsiye ediyorum bu kitabi size. Pişman olamayacak çok beğeneceksiniz. Ayrıca kitabin tüm geliri kanser hastası bir çocuğun tedavi masrafları için kullanılıyormuş. En kısa zamanda bir tane daha edinip yardımda bulunmayı istiyorum. Ellerine sağlık yüreği ve kendi güzel kadın.


İnstagramdan blog alemine de geçiş yaptım böylece. Vakit buldukça kitap yorumlarına devam edeceğim. bugünlük kitaplığımdan bu kitabı seçtim. Özellikle bir kitabın incelemesini yapmamı isterseniz yorum bırakın ya da bana instagramdan ulaşın :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder