22 Kasım 2014 Cumartesi

Tüyap Fuarına dair son notlar



Son gün yine tüyapa gidildi. Asude'nin yeni kitabı ve imzası içindi daha çok. Ama gidince kitaplara saldırmadan edemedim. Hem de o kalabalıkta :)
Arkadaşlarımla gittim. Öncelikle imzaya çok olduğu için bir gezinelim dedik. Onlar can yayınları ve doğan kitaptan alacaklardı. O stantlarda biraz oyalandık. Sonra Metis'e girdik. Metis'in defterlerine tam anlamıyla ölüp bitiyorum. Bir ajanda ve bir defter aldım. 




Sonra baktım saat 14.45. Hemen ephesus standına koştum ama orada vefa enver imza veriyordu. Pabucumun Ajanı 2 'yi ve Vefa Enver'in Ben Sana Aşık Değilim kitabını aldım. Kupamı da aldım Asude'nin imzasına koştum. Upuzun bir kuyruk beni bekliyordu. Çok sürmeyeceğini düşündüm gene de. Arkadaşlarım kendi kitaplarını almak için ayrıldılar. 1 saat kadar bir sürenin sonunda imzamı ancak alabilmiştim. Neyse ki instagramdan hayaldünyalı ile sırada yan yana denk geldik te zaman çabuk geçti.



Çok tatlı alçak gönüllü bir bayan Asude :) Hemen hemen bütün okuyucularını tanıyor ve isim söylemeden nasılsın diye sohbete girişiyor. Güzel bir sohbetin , fotoğrafların ve imzaların ardından beni bekleyen arkadaşlarıma koştum. Daha alacağım kitaplar olduğundan fuar cümbüşünün içine bir kez daha daldım.




2 tane Julia Quinn , fiyonkkmakarna'nın yılbaşı çekilişi için yeni bir gündüzsefası aldım. Bir arkadaşımın siparişi üzerine son kamelya'yı da kaptım. Ve aşırı kalabalıktan zorlanarak kendimizi dışarı attık. Güzel bir kahve ve aldığımız kitapları uzun uzun incelemek çok iyi geldi. Saatlerce oturduk konuştuk. Güliz_kitap_sanat da geldi. Daha da güzel oldu sohbetimiz. 1 hafta geçti üzerinden ama hayatımda yaşadığım en güzel günlerden biriydi. İşin içinde kitap olunca kendimi kaybettiğim bir gerçek :)


1 yorum:

  1. Peki senin ictenligin ne olacak acaba :) seker kiz gibisin kirmizili :) iyiki tanidim seni de o kuyruk nasi bitti o asudeyle bu pozlara nasil girdik nasil vedalastik ;))

    YanıtlaSil