12 Ocak 2015 Pazartesi

KIŞ OKUMA ŞENLİĞİ KAPSAMINDA OKUDUĞUM İLK 5 KİTAP



Bildiğiniz gibi kış okuma şenliği kapsamında 21 Aralık'tan beri bazı kategorilerde kitaplar okuyorum. her 5 kitapta bir yorum yapmayı düşünüyorum. 


1-Adem Ademoğlu'nun tek muzaffer günü- Gökçe İSPİROĞLU-Yitik Ülke Yayınları









Bu kitabı 19. kategori kapsamında okudum. hiç okumadığım Türk kadın bir yazarın kitabı.
Kısa sürede biten ince bir kitaptı. Alıp götüren konusu zaten bizden. Kırmızı Pazartesi'de olduğu gibi ilk sayfada sonuç açıklanıyor. sonrasında da o sonuca giden yolları görüyoruz. Bir Türk bayan yazardan büyük bir eser okuyormuş gibi hissettiren bir kitap okumak güzel bir duyguydu.






2-Noel Kekinin Gizemi-Agatha CHRİSTİE


Benim için yılın ilk kitabıydı.1. kategoride Altın kitap yayın evinden okumamız gereken kitaplar olarak okudum.Bu kitap için ayrı bir yazı yazacağım.



3-En Çok Beni Sev-Julia QUINN



16.kategoriden bir aşk romanı olarak okudum. Favorim Bridgertonları zaten her ay 2 kere okumaya özen gösteriyorum. Hem okuma hızım artıyor hem de çok eğleniyorum.

4-Günlerin Köpüğü- Boris VİAN



13. kategoride beyaz perdeye aktarılmış kitap olarak okudum. bu kitap için de ayrı bir yazı yazacağım.

5-Kar Tatili-Emanuel CARRERE


8.kategoride isminde kış mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen kitap olarak okudum. e kitap olarak okuduğumdan resmi yok. Ocak ayında okuduğumdan ayrı bir yazı yazacağim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder